divendres, 14 d’agost del 2009

DIA:14, 19-11-2007 (Alcanadre-Logronyo)


després d'una llarga lluita contra la son, vaig aconseguir aixecar-me, i vaig descobrir q a fora el sac no s'hi estava tant bé com a dins.


Photobucket


Un cop aclimatat a la temperatura de fora el sac de dormir, ho vaig enllestir tot en un no res, un cop a punt de marxar vaig anar a tornar les claus de l'alberg-estació i vaig continuar el camí direcció a logronyo.


Photobucket
Photobucket


la nova guia, q vaig aconseguir el dia anterior, hem va desviar del camí original per passar per un altre q em va dur per uns penyasegats, des d'on es podia gaudir d'una espectacular vista sobre el riu ebre.


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


després d'un bon rato de caminar, me trobat a la Maria, tirada al terra amb les botes descalçades i els peus enlaire, he suposat q estava descansant, hem parlat una mica, lo just q ens permetia la nostra diferencia lingüística i mos hem tornat a despedir.


Photobucket
Photobucket
Photobucket


una horeta després arribava a Logronyo, allí s'acabava el camí de l'ebre i començava, per mi, el francès, el camí més popular.

vaig arribar a l'alberg un quart d'hora abans de q l'obrissin així q hem vaig espera una mica i de seguida q vaig poder em vaig instal·lar, dutxar, menjar...

i a la nit vaig aconseguir quedar amb un forero de mendiak, pive, q era d'oion, un poble de la vora de logronyo, i vam anar a fer uns "pinchitos" i uns "vinitos".


Photobucket


xo a les 9:30 tancaven l'alberg i vaig tenir q fer via per no quedar-me fora, vaig arribar just a temps.

allí a l'alberg ja hi havia instal·lats 4 d'almeria, 1 japonesa, un de barcelona, una de ses illes, un italià, un brasileny, 3 o 4 mes q no se d'on devien ser i la Maria, així doncs, esta nit, dormiria acompanyat dels sorolls típics d'un refugi ple de gent, amb lo be q estava sol.... Confused

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada