dissabte, 8 d’agost del 2009

DIA:13, 18-11-2007 (Calahorra-Alcanadre)

quan mos vam aixecar i o vam deixar tot preparat, vam sortir de l'alberg, despedint-nos de la Maria i un altre peregri q hi havia x allí.


Photobucket


un cop al carrer, vam para bojos buscant el camí fins q, farts de voltar per aquella ciutat q semblava petita, però no ho era gens, vam decidir preguntar en una llibreria q vam trobar oberta, allí mos van indicar mes o menys i, molt amablement, mos van donar una guia del camí de sant Jaume de l'ebre.

amb l'ajut de la guia i d'alguns "lugarenys" per fi vam aconseguir trobar la continuació del camí de santiago.

just sortir de la ciutat vam esmorzar i em vaig despedir de Ferran q, cansat del dia anterior, va decidir tornar a casa.


Photobucket
Photobucket


Photobucket


altre cop em trobava sol, xo mentres anava caminant, anava sentint petites explosions per tot arreu, q, resultaven ser trets dels caçadors q perseguien als pobres conills. molts dels conills, fugint dels seus perseguidors van acabar topant amb mi, un dells fins i tot va topar amb l'objectiu de la meva camara.

no es molt bona la foto...

Photobucket


el camí va ser curt, i a les 2:45 ja havia arribat a Alcandre, allí, de seguida vaig trobar l'alberg, q resultava ser una estació de trens, era un alberg molt divertit ja q les parets estaven totes pintades.


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


vaig sortir a fer un tomb pel poble tot i q era molt petit i de seguida mel vaig passejar tot.


Photobucket
Photobucket


a la nit, vaig engegar la calefacció de l'alberg, i vaig sopar un entrepà q m'havia fet el dia anterior.


Photobucket


després d'haver sopat, al veure q la única habitació calenta q hi havia a l'alberg era a la q havia sopat, l'única q no hi havia llits, vaig decidir d'agafar un matalàs i posar-lo allí, propet de l'estufa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada