dijous, 30 de juliol del 2009

DIA:12, 17-11-2007 (Castejon-Calaorra)

vaig dormir com un soc, Ferran, a l'habitació del davant, semblava ser q tb.
vam esmorzar a la seva habitació i ell em va ensenyar una nota-proposició q va trobar al calaix de la tauleta de nit

després de fer les pertinents bromes sobre la noteta q, suposem, era de la cambrera, hem sortit decidits a continuar la marxa.

estàvem molt animats, tot i q el camí anés per carretera. vam parar a Alfaro x esmorzar en un lloc arrecerats del vent.

després d'esmorzar, les fletxes ens han continuat guiant per carretera, xo de seguida ens en separaven i ens portaven a un camí q ens duria a Rincon de Soto.

catedral d'alfaro

va arribar un punt en q jo no era concien de la meva força...

xo ferran tp..

els ja tipics problemes d'orientació

uns moments de relax

allí a Rincon de Soto vam dinar i vam brindar amb vi de la Rioja.

amb l'estomac ben ple, i després de perdre'ns per dintre de Rincon de Soto, vam trobar el camí a Calaorra, q passava pel costat d'un canal.

ferran ja no sabia a qui resar perq sacaves aquell suplici

al principi, suposo q per culpa del rioja, anàvem molt animats, xo a mesura q anava caient lo sol, i veiem q el poble no apareixia, ens anàvem desanimant, tot i aixi, per fi vam aconseguir arribar a Calaorra abans q es fes de nit, i hem trobat un alberg de peregrins q era casi casi un hotel, allí ens hi em allotjat.

la sorpresa del dia va ser, q després d'anar a compra algo de menjar per a sopar i tb per l'endemà, vam descobrir q la Maria, la peregrina q vaig trobar feia uns dies, estava allotjada tb allí.