divendres, 18 de juny del 2010

dia:17, 22-11-2007 (Grañón-Belorado)



tot i la duresa del llit, he dormit com un soc, tb suposo q el pacharan d'ahir a la nit a ajudat una mica.
he sigut dels últims d'aixecar-me i quan he baixat al menjador, ja estava tot preparat per esmorzar, la taula estava parada amb suc de fruita, llet, cafè, torrades, mantega, melmelada, embotits, galetes... i l'hospitalero estava acabant-ho de rematar amb uns ous a la planxa. així doncs es pot dir q a l'esmorzar no hi va faltar de res.

vam sortir tots junts de l'alberg, i a mesura q anàvem avançant ens anàvem separant en petits grups.


Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket


avui nomes fariem 15 km. així q mos ho vam pendre en calma, fins a Belorado, allí hem dinat uns quants en un restaurant, fent el ja típic xivarri, després hem fet temps pel poble, fins a l'hora de sopar.


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


vaig sopar a l'alberg, on el cuiner em va assegurar q va treballar a la fonda barrabes de benasque. va fer un bon sopar, a mes, vaig menjar per primera vegada arròs en llet, això li va cridar tant l'atenció al cuiner, q em va fer repetir i men va guardar per esmorzar l'endemà al dematí, sort q em va encantar...


Photobucket


havent sopat vam anar tots a dormir després, esclar, de fer petar una mica la xerrada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada