dimarts, 29 de juny del 2010

dia:18, 23-11-2007 (belorado-Agés)


he passat una bona nit. quan ho he deixat tot preparat, he anat a esmorzar, la taula ja estava preparada (al final m'hi acostumaré...) me fotut l'arros en llet q anquell bon home em va guardar, i unes quantes galetes amb mantega i melmelada.

he sortit sol de l'alberg, uns quants del grup havien anat a esmorzar en un bar, però ens em acabat trobant pel camí.


Photobucket
Photobucket
Photobucket


pel segon esmorzar ja estàvem tots junts altra vegada, en un bar de no recordo quin poble. recordo però q després venia una forta pujada, on ens vam tornar a separar, en proporció al q havia menjat cada un per esmorzar


Photobucket
Photobucket


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


al final vaig arribar, juntament amb paco, un dels d'Almeria, a sant juan de ortega, on hi havia un monestir adosat a l'alberg de peregrins, q estava adosat al bar i una o dos cases, allí vam esperar a la resta de gent i quan van arribar vam dinar alguna cosa al bar.


Photobucket


Photobucket


després, en vista q a l'alberg no hi havia ni calefacció ni aigua corrent vam decidir a anar a Agés q estava a un parell de km.


Photobucket


Photobucket
Photobucket


sens va fer fosc però vam arribar be a l'alberg, on vam sopar juntament amb altres peregrins, entre ells, hi havia un tal amador, un valencià amb el q, més endavant, compartiria un bon tros de camí.

havent sopat ens vam instal·lar a l'habitació, q vam compartir amb uns holandesos q anaven de casament, així q van arribar a les tantes de la matinada contentillos, i, segons es van queixar alguns, fen terrabastall, però jo no me'n vaig enterar de res



Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada