dijous, 9 de juliol del 2009

DIA:10, 15-11-2007 (gallur-"el bocal")



m'ha costat aixecar-me, ja q la nit anterior me vaig quedar mirant la tele fins tard. m'he preparat i e anat a esmorzar al bar, on m'han cellat la credencial, ja q al hostal no tenien sello...

després del té amb llet, vaig sortir del bar, mig coixejant a causa d'una ampolla al dit petit, tot i així, al cap de poc, quan vaig entrar en calor, ja no hem feia mal i podia caminar normalment, es més, vaig començar en molt bon ritme, i al cap de no res, arribava a Mallen, un poble q no hem sortia al mapa, però q estava a 2 km. de Cortés, q si q hi sortia.


Photobucket
Photobucket
Photobucket


cortes

Photobucket
Photobucket
Photobucket



després de passar per Cortés, el camí anava seguint la via del tren fins a Rivaforada, on havia de passar la nit, vaig preguntar a tothom si sabia on podia trobar una pensió, hotel, hostal etc etc. xo va resultar q en aquell poble no hi havia lloc on poder dormir, inclús vaig preguntar al capellà del poble i l'home em volia enviar a Tudela, a caritas.... Confused

així doncs, no vaig tenir més remei q seguir caminant i intentar arribar fins al Bocal o a Fontellas abans q es fes fosc, feina bastant difícil, sobretot tenint en conte q m'entretinc per qualsevol cosa....


Photobucket


Quan mirava al mapa (un q vaig treure d'Internet sense llegenda ni res) el Bocal no m'inspirava molta confiança, ja q anava acompanyat d'un asterisc q no sabia ben bé el q significava.

per fi, vaig arribar al Bocal, i, a primer cop d'ull, semblava un poble, petit, xo poble!! xo de seguida vaig veure q alguna cos fallava, al poble s'entrava per un portal, i semblava la única manera d'entrar-hi, ja q per una banda hi havia un canal i per l'altra, bosc, això ja em va semblar raro, xo tot i així vaig entrar i em vaig trobar en un poblet molt petit, jo anava caminant pel carrer i nomes veia cases amb les persianes baixades i les portes tancades, en algun edifici hi havia algun cartell al q hi posava coses com: bar, hostal, libreria... xo tot semblava abandonat, em donava la sensació d'estar en una pel·lícula al estil de
"avierto asta el amanecer" vaig fer un tomb pel poblet, no vaig ni gosar entretindrem en res i vaig tornar cap a la sortida, on, de sobte, em trobo un home amb cara d'estranyat, el saludo, i ell em torna el saludo i se'm queda mirant, jo, intimidat, no se m'acut res més q soltar-li:

- ¿q es esto?

ell em mira amb una cara encara mes d'estranyat i em contesta

- esto? el bocal!

jo, sentin-me bastant fora de lloc li dic

- si, eso ya lo se, pero q es, un pueblo avandonado???

i em contesta

- avandonado?? no! esto es una pequeña urvanizacion para los travajadores del canal!!

al final,aquell home em va aclarí q, allí no hi podria dormir i q al poble següent tp, q l'únic poble on podria trobar algun lloc on dormir, era a Tudela, xo jo sabia q no hi podria arribar mes aviat de les 10 de la nit, així q vaig marxar del bocal resignat a dormir al ras.

poc després, vaig descobrir un petit bosc d'aubes, darrere d'uns xiprers, el terra estava ple de fulles caigudes, i la barrera de xiprers resguardava una mica el lloc, allò seria el meu dormitori aquesta nit, el problema era el sopar, només em quedava un tros de pa estovat i un trosset de fuet, algo es algo. Rolling Eyes

aquí es on vaig dormir


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada