divendres, 17 de juliol del 2009

DIA:11, 16-11-2007 ("el bocal"- castejon)

la nit, a pesar del fred i del soroll del tren, q passava bastant aprop, l'he passat be, i de seguida q ha sortit el sol me aixecat.
Feia un vent espantosament fort i gelat, mentre plegava el sac de dormir, la marfaga i em feia la motxilla, se'm congelaven les mans i casi no les podia ni moure, per culpa d'això, vaig trigar una mica en estar apunt per a marxar.


Photobucket


quan arribava a tudela, el cos ja feia estona q havia agafat temperatura i les mans tornaven a estar sota control.

allí a tudela, vaig entrar a la catedral q, hi havia una part q nomes s'hi podia entrar si pagaves la visita guida, xo comq no hi havia ningú, i estava obert, em vaig fer el despitat i ho vaig poder veure tot.


Photobucket
Photobucket
Photobucket


un cop fora de tudela, quan ja porta un bon tros caminat, me'n recordo q tenia q repostar la cantimplora d'aigua, això volia dir q el resto de dia havia de passar sense aigua, això, el fred i la gana, em van fer patir una mica, xo per sort, el camí era força agradable.

vaig trobar-me un estol de cigonyes..


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


per fi vaig arribar a castejon, on acabava la jornada d'avui, allí vaig aconseguir una habitació en una pensió.

quan m'havia dutxat, i ja em vaig aconseguir relaxar una mica, vaig recordar q se m'havia quedat el movil sense bateria i el vaig posar a carregar. quan el vaig engegar vaig veure un missatge de Ferran, el vaig trucar, i em va dir q estava pujant a un tren per venir-me a acompanyar un parell de dies, així q al cap dunes hores el vaig rebre a l'estació del tren.

anem a prendre unes birres per celebrar el retrobament, jo l'hi vaig passar les fotos q havia fet fins a les hores x q les portes cap a mora, tamve vam anar a un locutori per conectar-nos a internet i poder informar de la situacio a amics i familiars.


Photobucket


Photobucket
Photobucket
Photobucket


després de sopar, anem a dormir ben d'hora.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada