dimarts, 7 de juliol del 2009

DIA:9, 14-11-07 (Torres de Berrellen-Gallur)


he dormit bastant b, xo hagués dormit millor si la peregrina (a la q a partir d'ara anomenarem pel seu nom, Maria, q es mes curt i entenedor) no s'hagués estat aixecant cada 10 minuts del llit, de fet, no m'estranya q no pogués dormir, tenint en compte q va digué anar a dormir sobre les 8 de la tarde.

bé, després d'esmorzar vam sortir junts de l'alberg, al principi ella no sàvia ben be on anar, així q jo li vaig senyalar una fletxa de les del camí, ella, amb cara de sorpresa, em pregunta:
- oh!! it is the camino de santiago?!?!?!!? - o algo així
jo, preguntant-me com podia haver arribat fins aquí sense saber q les fletxes grogues et marcaven el camí, l'hi contesto amb el meu super angles:
- yes!! you don know?!?!
després de dir-l'hi això em fot una parrafada en angles, (suposo jo q es devia caga en algo) xo aconsegueixo entendre q quan va sortir de saragossa, caminant caminant, es va trobar pel mig d'un peatge de l'autopista i va tenir q saltar la balla per poder-ne sortir



Photobucket


quan vam arribar a Alagon, la peregrina em dona a entendre q vagi tirant jo sol xq corro massa, així q mos separem i continuo el camí jo sol.
El camí pasava en molts trams per la carretera, a mes a mes feia molt de vent, i quan passava un camió pel meu costat el vent casi q em tirava al terra.

el poble de cavañas de ebro

Photobucket
Photobucket
Photobucket


un milà em va vindre a visitar..

Photobucket


un sant de gallur

Photobucket


la gen d'aqui gastava el mateix tipus de calçat q jo

Photobucket



Photobucket
Photobucket


el pont sobre el riu ebre de Gallur

Photobucket


així vaig anar passant per Cavañas de ebro, Luceni, Pradilla i finalment a Gallur, on vaig instal·lar-me en una pensió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada