dilluns, 22 de juny del 2009

DIA:6, 11-11-07 (quinto-fuentes de ebro)



al final hem vaig aixecar a les 9:00, juntament amb tota la família
, no es matinar, pero deu ni do.

degut a la ressaca, tenia l'estomac regirat, i mes encara quan me van oferir uns ous fregits amb beicon, tot i així, vaig menjar una pasta i un suc de fruita.
Després vam anar, família adoptiva i jo, a una ermita q estaven restaurant, situada a la part més alta del poble.


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


la meva família adoptiva de Quinto.

Photobucket


allí ens vam trobar a un familiar seu, q ens va convidar, com no, a una cervesa, jo amb la ressaca q portava i l'hora q era la vaig rebutjar, xo me la van donar igualment, i claro, me la vaig tenir q prendre. després vam anar a visitar uns altres amics q ens van omplir la panxa d'embotits diversos, tenia l'estomac tot revoltat, a sobre, després vam anar a tapejar en un bar, on tampoc no hi va faltar la cervesa, me sembla q allí vaig matar la ressaca amb l'alcohol, un cop l'estomac ple, vam anar a dinar per omplir-lo més.
o sigui q me vaig passar el matí minjant i bevent

un cop dinat i amb la panxa plena, a les 4:00 de la tarda, vaig despedir-me de la família adoptiva i vaig començar a caminar cap a Fuentes de Ebro.


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


xo em vaig perdre, i sem va fer fosc, quan ja estava desesperat, buscant un racó prop del camí per poder dormir, va passar un cotxe, l'hi vaig preguntar a la conductora si sabia on era el poble, ella m'ho va indicar i a més va resultar q estava a 10 minuts d'allí, així q de seguida vaig arribar-hi i vaig poder-me instal·lar en una pensió on vaig passar la nit, a mes, la senyora q cobrava les habitacions, l'hi vaig fer pena i em va descontar 5 euros
imagineu-vos la fila q devia fer jejeje

Gràcies família adoptiva de Quinto!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada