dimecres, 10 de juny del 2009

DIA:2, 7-11-2007, (Gandesa-Fabara)

després d'haver passat una bona nit, al ras, xo bona al fi i al cap, preparava l'esmorzar a basse de galetes i llet condensada amb aigua calenta, mentrestant, el sol anava sortint darrere nostre, i Ferran decidia q els seus peus només li permetrien d'arribar a Batea.


Photobucket
Photobucket


un descans en el camí


Photobucket

un cop a batea vam esmorzar bé, amb un entrepà i una cervesa, va ser l'esmorzar-despedida de ferran


Photobucket



i després de comprar 4 coses x menjar i intercanviar aliments, ens vam despedir, jo vaig continuar el camí sol, mentres q Ferran, va buscar-se la vida x poder tornar a móra

Photobucket


esta es la primera foto q em vaig fer a mi mateix...


Photobucket



un cruceiro dos km. després de Batea.


Photobucket


el camí anava seguint un entramat de pistes, estava bastant ben indicat, amb uns cartells de color groc.


dinant una miqueta x no perdre la línia...

Photobucket



per fí vaig arribar a la frontera q dibuixa el riu algars, q aquell dia estava sec, entre catalunya i aragó

Photobucket



i unes poques hores després, a les 16:00 arribava a Favara, un poblet molt bonic on vaig allotjar-me en una pensió q estava molt bé.

l'església del poble


Photobucket


amb les seues cigonyes

Photobucket



i aquí es on vaig passar la nit..


Photobucket



continuara...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada