dilluns, 29 de juny del 2009

DIA:7, 12-11-07 (Fuentes de Ebro-Saragossa)



m'ha costat molt aixecar-me així com trobar la sortida del poble, he agut de fer 50 tombs abans de trobar-la, i no pel meu pèssim sentit de l'orientació, si no per coses com aquesta:


Photobucket


això es l'església de Fuentes de Ebro


Photobucket
Photobucket


després d'uns avorrits trams pel costat de la carretera, vaig aconseguir arribar per fi a Saragossa, tota plena d'obres, es veia q s'acostava la expo...


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


un cop allí, vaig buscar un alberg desesperadament, xo tothom q preguntava m'enviava a un alberg d'indigents, total, q al final vaig fer cap en un hostal de mala mort.
l'habitació era un fastic, hi havia una dutxa i un lavabo als peus del llit i els llençols suposo q estaven nets, però no ho semblaven, estaven plens de sospitoses taques. tot i aixi vaig passar la nit, rebentat de tan voltar per Saragossa buscant albergs inexistents.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada