divendres, 19 de juny del 2009

DIA:4, 9-11-2007 (Chiprana-Sástago)



vaig passar molt bona nit, tot i haver dormit en un pavelló, dins del vestidor de l'arbitre. després de prendre'm la llet i les galetes, vaig sortir del pavelló per on m'avien indicat els treballadors de l'ajuntament i vaig començar el camí cap a Escatron, un camí q va resultar passar pel mig del desert.

la sortida de sol

Photobucket
Photobucket
Photobucket

em vaig separar una mica del camí per anar a veure unes salines

Photobucket
Photobucket


un cop al camí altra vegada, vaig descobrir q les pistes per on passava, eren llargues i rectes. no s'acavaven mai!!

Photobucket



i es clar, tant desert i tanta sal van afectar negativament el meu cos i la meva ment

Photobucket


xo de seguida hem vaig integrar amb el paisatge

Photobucket

i vaig arribar a Escatron, on vaig dinar una mica

Photobucket
Photobucket


el riu Ebre, x aquí a l'Aragó, es igual de bonic

Photobucket


ja de camí a Sastago em vaig trobar amb el monestir de Rueda

Photobucket
Photobucket


una ermita destorçada q esta en un turonet darrere el monestir de Rueda

Photobucket


i perfi Sastago, el poble de tio boireta, on nomes arrivar vaig coneixer al seu cunyat x casualitat

Photobucket


em vaig instal·lar a l'únic hostal q hi ha al poble i hem vaig fer una amanida d'arròs x sopar, vaig procura de fer-ne molt, x no tenir q cuina durant uns dies, l'endemà a les 8:30 havia quedat amb boireta, q m'acompanyaria fins a Quinto d'Ebro.

Photobucket

3 comentaris:

  1. Hola, sóc un noi que a partir de l'octubre marxa a estudiar a Santiago de Compostela i s'hi estarà quatre anys com a mínim.
    Em faria il·lusió arribar fent el camí, però desconec com organitzar-lo, com orientar-me etc etc.
    Em podries donar el teu mail o msn i ajudar-me una mica?
    Gràcies.

    ResponElimina
  2. Mano! Ja te falten menos dies per arribar al final apoteòsic! jeje!
    Doe, segur que Talòs t'ajuda amb la teva empresa, però ja t'avanço que, com a mínim, tens un mes i mig de caminar, més o menys. Ja podràs amb tot l'equipatje per 4 anys? ;)

    ResponElimina
  3. jaja!! no queda res sas mana!!

    doe, si vols escriu-me tots els teus dubtes a manketu400@hotmail.com i intentaré ajudar-te en to lo q pugui

    ResponElimina